Klachtenformulier

Bij Versteeg Boomverzorging streven we naar de hoogste klanttevredenheid en een uitstekende service. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag van u. Uw feedback is waardevol voor ons en helpt ons om onze dienstverlening continu te verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt een klacht indienen door het onderstaande klachtenformulier in te vullen. We vragen u om zo gedetailleerd mogelijk uw klacht te beschrijven, zodat wij deze op de best mogelijke manier kunnen behandelen.

Wat gebeurt er nadat u een klacht heeft ingediend?

Binnen 2 werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging dat wij uw klacht hebben ontvangen. We streven ernaar om samen met u tot een bevredigende oplossing te komen.

  • Wij zullen uw klacht grondig onderzoeken en beoordelen.
  • Binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw klacht, krijgt u van ons een inhoudelijke reactie.
  • Indien er meer tijd nodig is om uw klacht te onderzoeken, zullen wij u hierover tijdig informeren en u op de hoogte houden van de voortgang.
×